Lanseeraukset ja julkistukset
Koemme, että lanseeraukset ovat brändien tähtiportti kuluttajien sydämiin. Ensivaikutelma tehdään kerran, joten konsepti kannattaa suunnitella huolellisesti. Brändi uudisti ilmeensä, sillä on uusi tuote markkinoilla tai isojen uutisten julkistaminen - you name it.
- Yrityksen tai brändin tuotelanseeraukset
- Muoti- tai asustemerkin tuleminen markkinoille
- Uuden tuotteen julkistaminen ja kuluttajien aktivointi
Myynnin edistäminen
Yksi tärkeimmistä asioista myynnin edistämisessä on miten investoitu raha kerryttää uutta asiakaspoolia. Minkä hintainen on uusi asiakas? Tarkoituksena on yhteistyössä myynnistä vastaavan organisaation kanssa suunnitella kustannustehokas ratkaisu myynnin kasvattamiseksi
- Suunnitellaan todenmukaiset mittarit
- Raporttien jatkuva analysointi ja mukautuminen
- Brändilähettiläiden hankinta
- Myyntikentän kouluttaminen
KAMPANJAT JA KIERTUEET
Onko brändisi jo kansallisesti tunnettu? Vai vielä matkalla sinne? Kampanjat ovat kokemuksia, jotka tapahtuvat laajempina kokonaisuuksina, esimerkiksi kiertueen muodossa ympäri Suomea.
- Roadshowt
- Promootiokonseptit
- Kauppakeskuskiertueet
- Kampanjasuunnittelu ja tuotanto
- Pop Up storet
- "Guerilla Marketing"
Viestintä
Kampanjoihin, myynnin edistämiseen ja lanseerauksiin liittyvä viestintä ja PR-toiminta. Lanseerauksen tai laajemman kiertueen ennakkomarkkinointiin suunniteltu viestintä tai vaikka kerättyjen kuumien liidien jälkimarkkinointi somessa.
- Sisällöntuotanto
- Mediasuhteet
- Instagram -kampanjat
- Facebook - kampanjat
- Vaikuttajamarkkinointi (blogit)
- Google -mainonta
- Youtube